Linux op je Mac forum index Linux op je Mac
for Linux on PPC machines

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hallo

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Linux op je Mac forum index -> Mededelingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Michel F

BerichtGeplaatst: zo feb 17, 2008 1:22 pm    Onderwerp: Hallo Reageer met quote

Hallo,

Nou zo te zien is het maar een klein clubje wat zich bezighoud met Linux op de Mac.
hopen dat we hier iets voor elkaar kunnen betekenen, Mijn naam is Michel, ik draai Linux al een tijdje op enkele x86 pc's en heb recentelijk besloten mijn oude iMac 333mhz een 2e leven te geven. Dit door middel van Debian 4 voor de PPC. Alles werkt naar behoren (had alleen wat problemen met gnome na de installatie) en vind het alleen jammer dat er (nog) geen flash plugin voor de browser is.

gr. Michel
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
linuxopjemac
Site Admin

BerichtGeplaatst: ma feb 18, 2008 9:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat flash/ppc linux er ook nooit gaat komen. Zo lang als ik linux draai op Apples, is er geen flash beschikbaar. De community is denk ik te klein. Er zijn in het verleden wel petities geweest maar dat heeft niks opgeleverd.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Linux op je Mac forum index -> Mededelingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: